Формуюче оцінювання
На відміну від оцінювання при традиційному навчанні учнів, що здебільшого визначає тільки рівень навчальних досягнень, в сучасному навчанні особливого значення набуває формуюче оцінювання. Головною метою такого формуючого оцінювання є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей, які наведені в наступній таблиці (Ніна Дементієвська, науковий співробітник відділу лабораторних комплексів засобів навчання ІІТЗН України):
Види формуючого оцінювання |
Цілі оцінювання |
Вхідне,
попереднє оцінювання
|
1.Визначення навчальних потреб учнів
|
Поточне
оцінювання
|
2. Спонукання учнів до самоспрямування у
навчанні та співпраці
|
3. Відслідковування прогресу в навчанні учнів
|
|
4. Перевірка розуміння учнями особливостей
власного мислення та спонукання їх до самопізнання
|
|
Підсумкове
оцінювання
|
5. Перевірка рівня здобутих учнями знань та
отриманих навичок
|
Коментарі
Дописати коментар