Формуюче оцінювання


На відміну від оцінювання при традиційному навчанні учнів, що здебільшого визначає тільки рівень навчальних досягнень, в сучасному навчанні особливого значення набуває формуюче оцінювання. Головною метою такого формуючого оцінювання є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей, які наведені в наступній таблиці (Ніна Дементієвська, науковий співробітник відділу лабораторних комплексів засобів навчання ІІТЗН України):


Види формуючого оцінювання

Цілі оцінювання
Вхідне, попереднє оцінювання
1.Визначення навчальних потреб учнів


Поточне оцінювання

2. Спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співпраці
3. Відслідковування прогресу в навчанні учнів
4. Перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання


Підсумкове оцінювання
5. Перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок


Коментарі

Популярні публікації